- ePrivacy ?
- Google Analytics ?
- Facebook ?
2. 10. 2024
KONSIT se oblékl do růžové. Vizuálně jsme se tak připojili k celosvětové osvětové kampani na podporu boje proti rakovině prsu, které je tradičně věnován měsíc říjen spolu s typickou růžovou barvou.
Růžovým oblečením spolu s tradičním symbolem růžové stuhy, která symbolizuje solidaritu a povědomí o rakovině prsu, jsme si společně připomněli důležitost prevence a péče o naše zdraví.
Proměny doznalo i naše logo, které bude po celý říjen rovněž symbolicky upozorňovat na boj proti rakovině prsu.
2. 10. 2024
KONSIT se oblékl do růžové. Vizuálně jsme se tak připojili k celosvětové osvětové kampani na podporu boje proti rakovině prsu, které je tradičně věnován měsíc říjen spolu s typickou růžovou barvou.
Růžovým oblečením spolu s tradičním symbolem růžové stuhy, která symbolizuje solidaritu a povědomí o rakovině prsu, jsme si společně připomněli důležitost prevence a péče o naše zdraví.
Proměny doznalo i naše logo, které bude po celý říjen rovněž symbolicky upozorňovat na boj proti rakovině prsu.